hapuskan aku



perlukah aku 
menapiskan air mataku 

perlukah aku
megemaskan pemikiranku

perlukah aku
meragukan destinasiku

jauhkan diriku dari kegelisahan
hentikan diriku dari kesesatan

izinkanku tenggelamkan kemunculan diriku
izinkanku berdiam-sepi di samping bayanganku

betapa susah aku merendamkan diriku daripada kesedihan
betapa susah aku meyorokkan diriku daripada tangisan

aku selaku pemasar yang membungkuskan permukaanku 
tunjukkan kesempurnaan
namun air mata beralih di bawah pembungkusanku

aku selaku pelakon yang memainkan perananku
tunjukkan ketahanan
namun emosi sebenar ditutup ngan kemahiranku

kuncikan mimpiku
kuncikan tangisiku
kuncikan sulitanku
kuncikan fikiranku
kuncikan harapanku
kuncikan kenanganku
kuncikan senyumanku 
kuncikan kata cintaku
kuncikan pelukanku
kuncikan tubuhku
kuncikan jiwaku
kuncikan hatiku


demi waktu
kini hatiku dah dewasa  merubah



=LaviGne1007=

0 comments:

Post a Comment

 

心の影 ▪•❤•▪ © 2008. Design By: SkinCorner